Słowem wstępu


Nie jest to wszakże mój pierwszy blog, jednak postanowiłam go założyć ze względu na moje zbyt rozszerzone zainteresowania. Umieszczać tutaj będę wszelakiego rodzaju informacje literackie zamieszczane na moich innych blogach, recenzje książek, swoje książkowe nabytki jak i mini utwory mojego autorstwa.
Pierwsze dni poświęcę na uzupełnienie tego co zdążyłam już pokazać gdzieś indziej.

Mam nadzieję, że miło przyjmiecie mnie do swojego grona. Ja na Was będę czekać z otwartymi stronicami.

Byłabym niezmiernie wdzięczna, gdybyście przez jakiś okres czasu nie zwracali uwagi na wygląd blogu. Z biegiem czasu mam nadzieję, że dojdę w tej kwestii do ładu.

6 komentarze:

  1. Życzę wytrwałości w prowadzeniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć :)

      Usuń
  2. Powodzenia życzę :)
    Ja założyłam bloga 7 dni po Tobie ;) - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będziemy świętować w tym samym miesiącu! :D

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, za to że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!

Obserwatorzy

Obserwatorzy google