Ze świata Fantazji #1

Pomyślałam, że dobrze by było zrobić mały dział, który służyłby mi jako takie wpisy, co się u mnie dzieje. Jak wiecie nie jestem w stanie przeczytać jednej książki w jeden dzień dlatego taki misz-masz z tego czym aktualnie się zajmuje i co mam w planie myślę, że jest dobrym pomysłem. Na początek ugoszczę Was moim niezbyt dobrym jakościowo zdjęciem, gdzie powciskałam rzeczy, które obecnie zabierają mi większą część wolnego czasu.

Avonem może nie tyle się zajmuje co po prostu długo go oglądam szukając czegoś dla siebie :)
Do tego dochodzi najgrubsza książka jaką miałam (a w zasadzie jeszcze mam) okazję czytać, a mianowicie - Fionavarski Gobelin. Posiada ona 1306 stron i na szczęście przekroczyłam już połowę!!! :)

Kuzynka zaś pożyczyła mi książkę - Zdążyć na Boże Narodzenie. Nie mówiła o czym tylko, że mam przeczytać. Więc tak też zrobię. Ponadto jak tylko kończę pisać jeden list to w skrzynce znajduję kolejny. To wcale nie jest źle! Wręcz przeciwnie, bardzo się cieszę, że gdzieś się wypisać mogę :) Do tego dochodzi oglądanie filmików na YouTube, facebook, sprzątanie domu i tak wszystko się zbiera w całość, że odetchnąć mogę dopiero późnym wieczorem.

Dziś mam w planie ruszyć z przebudową menu. Jak zapewne już zdążyliście zauważyć podstawowy wygląd blogu został zmieniony. Wydawał mi się być bezpłciowy i wszystko zlewało się ze sobą... ponad to zauważyła, że dodatek "liczby wyświetleń" nie działa. Nie tylko u mnie, ale u wszystkich, dlatego go usunęłam. Nie potrzebne mi coś co nie działa. 

Mam nadzieję, że jak najszybciej skończę czytać Fionavarski Gobelin i w spokoju będę go mogła zrecenzować i podzielić się z Wami swoimi odczuciami na temat tej książki. Tymczasem życzę Wam miłego dnia i zapraszam również do polubienia mojej strony na Facebooku :) 

13 komentarze:

  1. Dużo lepszy wygląd chociaż Ci się menu przykleiło do lewej strony, ładniej by wyglądało jakbyś je wycentrowała. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również to przeszkadza, jednak jak wycentruje to się 3 zakładka w ostatnim "podmenu" nie mieści... dlatego chce zbudować od podstaw :) coś wymyślę, jak nie to pomożesz :D

      Usuń
    2. To zmień jej szerokość i wyrównanie. :P Walnij ją do lewej, zmniejsz szerokość albo ustaw ją płynną, bez statycznego określania wielkości. :D

      Usuń
    3. Widzę, że masz to po prostu na zasadzie wielopoziomowej listy, możesz po prostu wywalić drugi poziom (1-10) i zostawić jedynie te pozostałe jako drugi poziom - po prostu wyciąć jeden poziom listy, wówczas powinno być okej, bo jak na prawo wlecisz to się rozwinie rzeczywiście w prawo i dodatkowy schodek jest potrzebny. Te 1-10 to w sumie nawet nie są bardzo potrzebne :P

      Usuń
    4. Muszę mieć tak wypoziomowane, bo milion wpisów mi się nie zmieści w jednej kolumnie :D tzn zmieści się, ale zagubi się gdzieś poniżej monitoru :D jak ogarnę to menu to sobie "popaczysz" :) póki co jeszcze odpoczywam :D

      Usuń
    5. To jak tak to zmuś po prostu do wylewania się po lewej lub tam gdzie jest miejsce. :D I po sprawie. :D

      Usuń
  2. Mnie tez podoba się nowy wygląd i twoja blogowa inicjatywa.
    Podobnie jak ty zanim coś wybiorę z Avonu, muszę dokładnie (czyt. kilkakrotnie) przejrzeć katalog :D, a czasami jest nawet tak, że mimo długich "oględzin" nic nie wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D skąd ja to znam. Tydzień codziennego kartkowania katalogu, by stwierdzić, że nie ma w nim nic ciekawego - bezcenne :D

      Usuń
  3. Ja 100 razy przeglądam katalog z avonu :) i za każdym razem coś innego mi się podoba :) polecam biżuterię - jest antyalergiczna, jak ktoś ma uczulenie na metal jak ja :) fajnie, że piszesz listy ! to już prawie niespotykane :( ja się staram chociaż kartki na Święta wysłać tradycyjnie drogą pocztową :) i zbieram wszystkie, które sama dostaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do niedawna zbierałam nawet koperty po paczkach :) taki ze mnie krejzol :) co do biżu z avonu raz się przejechałam... i staram się nie kupować...

      Usuń
  4. Szalejesz z tym szablonem ;D Ja też długo grzebałam w htmlu i css zanim uzyskałam wygląd, który mnie w pełni satysfakcjonuje :) Oczywiście nadal coś zmieniam, ale teraz to już czysto kosmetycznie :) Rozumiem więc Twoje zamiłowanie do takich zmian, no i kiedyś sama tworzyłam szablony na bloga, ale to było jak jeszcze platforma bloog.pl święciła triumfy :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko nudzi mi się wygląd blogu, a i zawsze zauważam jakieś niedopatrzenie na tyle duże, że potrzebne są dosyć długotrwałe poprawki :D po za tym jak to się mówi kobieta zmienną jest :D

      Usuń
  5. Moje kochane fantasy (i science-fiction) najlepsze gatunki książek ♥ Kocham, kocham, kocham! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


    www.wcieniuksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, za to że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!

Obserwatorzy

Obserwatorzy google