Sprzedam #1

Dzisiaj przybywam do Was z pierwszym postem pod tytułem "Sprzedam".
Nie będzie ich zbyt wiele jak mniemam jednak, kiedy tylko znajdę w swoich księgozbiorach coś do czego raczej już nie będę wracać to powiadomię o tym. Jesteście pierwszymi, którzy o tym wiedzą i to Wy macie pierwszeństwo kupna - jeśli ktoś byłby zainteresowany. Jako, że szkoła niebawem najpierw uraczę Was podręcznikami, które u mnie leżą od 4 lat i tylko się kurzą. Ceny myślę nie są kosmiczne, zaś kwotę wysyłki będę wyceniać indywidualnie korzystając z pomocy strony Poczty Polskiej.

Od dołu:
Ekonomia Stosowana. podręcznik do podstaw przedsiębiorczości - 2 zł
Alles Klar 2b - 2 zł
Przeszłość to dziś - Krzysztof Mrowcewicz - 3 zł
Fizyka - Maria Fiałkowska, Krzysztof Fiałkowski, Barbara Sagnowska - 5 zł
Geografia społeczno-gospodarcza świata - Wiesław Maik, Maria Przybecka-Maik - 8 zł
Wiedza o społeczeństwie - Zbigniew Smutek, Janusz Maleska, Beata Surmacz - 6 zł
Statystyka - Andrzej Komosa, Jacek Musiałkiewicz - 1 zł
Ekonomika i organizacja firmy handlowej. Część 3 oraz 1 - Andrzej Komosa - 2 zł sztuka
Marketing - Jacek Musiałkiewicz - 1 zł
Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw. Część 1 - Stanisław Dębski - 5 zł

Jeśli chodzi o książki do czytania stosik jest nieco... monotonny :D
Harlequiny -  3 zł każdy
Córka Czarownicy - Anna Klejzerowicz - 15 zł
Tak się nie robi - Edyta Łysiak - 15 zł
Pretty Little Liars. Kłamczuchy - Sara Shepard - 20 zł

Można oczywiście ponegocjować chociaż myślę, że i tak już mam je wystarczająco naciągnięte w dół - zwłaszcza jeśli chodzi o podręczniki... Podkreślam, że w podręcznikach widać ślady użytkowania. Można "nadziać" się na luźne zapiski, w Alles Klar wiadomo - pisałam i większość ćwiczeń jest już uzupełniona. Po za tym w razie pytań można śmiało pisać. Nie gryzę :P później dodam ogłoszenie na fb może i na lubimyczytac.pl jednak wolałam najpierw o tym poinformować Was.

Tym akcentem żegnam się z Wami, życzę miłej niedzieli i do zobaczenia :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, za to że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!

Obserwatorzy

Obserwatorzy google