Ze świata Fantazji #10

Witam wszystkich serdecznie! 
Przybywam do Was z luźnym postem, który sobie obmyśliłam, a mianowicie, chciałabym Wam przedstawić nową odsłonę bloga (co prawda jeszcze się z nią męczę, ale to są nie widoczne prawie że kosmetyczne rzeczy) Mam nadzieję, że w tak jasnej kolorystyce, nieco urozmaiconej odnajdziecie się równie dobrze tak jak ja, ale do rzeczy. Co zaszło zmianie? Niemalże wszystko! Z pomocą przybył mi gotowy już szablon, który lekko "stuningowałam" dodałam parę swoich rzeczy, dzięki którym czuję, że to moje miejsce.

Po pierwsze: Wiele razy dążyłam do tego jedynego loga, jednakże zawsze wracałam do tego i chyba tak już ostanie. Kiedy będę zmieniać kolorystykę bloga pewnie jedynie kolor z różowego zmieni się na na przykład błękitny.

Po drugie: Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział, to dysponuję menu, dzięki któremu szybciej odnajdziecie pożądaną notkę. Czy to ze świata Fantazji, czy recenzje, albo podsumowanie miesiąca. Menu jest proste w obsłudze mam nadzieję, że nikomu nie uda się w nim zgubić :) W razie problemów służę pomocą.


Po trzecie: W gotowym szablonie zdecydowanie urzekła mnie ta czcionka. Pewnie dlatego postanowiłam pogrzebać w wyglądzie i teraz mogę codziennie cieszyć oko tymi wywijasami! :)
 Po czwarte: Wasze ukochane kolorowe literki przy poruszeniu kursorem również doznały lekkiej przemiany. Opcji by je dopasować było miliony i wybrałam taką która mi się podobała. Hmm... w zasadzie to od podstaw można takie cuda robić, a to wszystko dzięki http://profilki.pl/#_=_ Bez chwili zastanowienie gdyby ktoś mnie się zapytał gdzie znajdzie fajną stronę, by pogrzebać w swoim wyglądzie blogowym to nakierowałabym go właśnie pod tą stronę. Osoba, która ją prowadzi jest niesamowicie CIERPLIWA! (uwierzcie na jego miejscu już dawno wstawiłabym się na czarną listę, by już mu więcej nie spamić i nie zadawać banalnych pytań) miła oraz inteligenta! Podziwiam osoby, które potrafią praktycznie z niczego zrobić coś przy okazji nie chcą za to nic tylko tego byśmy to my mogli puchy zacieszać, że mamy coś oryginalnego. Już Ci to pisałam "x" razy, ale... chłopie masz talent, JESTEŚ WIELKI! 
Po piąte: Jak i również dzieło pana od profilków to gdzie można mnie jeszcze znaleźć. Co prawda YT jest bo jest... jedynie się do niego przymierzam, jednak na fb i google+ aktywnie pojawiają się nowe informacje na temat nowych notek tutaj zawartych :)
 Po szóste: Mam pomysł. Wiąże się on z tą rubryką. Więcej nie powiem, główcie się sami :D
Po siódme: Jak wiecie biorę udział w wyzwaniach, jednak niektórzy mają je tak pokitrane, że totalnie nie wiem gdzie dane osoby powiadamiać, że biorę udział w ich wyzwaniach... nawet nie zdajecie sobie sprawy jak mnie to wkur... no ten... chyba najlepiej odnajduję się w recenzjach ami oraz Magicznyświatksiążki... dlatego jak wiecie lub nie, jeśli nie mogę znaleźć danego wyzwania to je "olewam" daje informacje pod recenzją, że w takim wyzwaniu biorę udział do tego wpisuje książkę na listę uczestniczących w wyzwaniu, którą uzupełniam na bieżąco. Dla niedowiarków - lista ta jest pogrupowana na miesiące, można kliknąć na daną recenzję na którą zostaniecie przeniesieni i jak byk pisze kiedy została napisana, więc jeśli ktoś będzie miał zamiar mnie oskarżyć o oszustwo i "nic nie napisałaś, nie powiadomiłaś, że bierzesz udział" to trudno. Albo zaakceptujecie tą książkę, albo nie. Ja nie mam zamiaru pół Waszego blogu przeszukiwać, bo znaleźć się nie da podsumowania wyzwania... pod tym linkiem wszystko mam jasno i zwięźle napisane i pod koniec 2014 roku na blogu każdego u kogo biorę udział w wyzwaniu napiszę informację na temat, że w razie wątpliwości lub spr czy jego obliczenia się zgadzają ma sobie kliknąć w podany link.
Tu też go napiszę, a co!
O proszę bardzo -> [klik]

Ponadto mam na blogu ankietę polegającą na wytypowaniu jednego z siedmiu zdań. Robię remont w pokoju i chciałabym jedno z tych zdań mieć na ścianie, a że podoba mi się każde to mam dylemat :D za każdy głos dziękuję oraz wyprzedzam pytanie - nie nie mogę wszystkich mieć na ścianie ponieważ kosztowałoby mnie to zbyt dużo pieniędzy... niestety ale jedna literka=1 zł.

W chwili obecnej czytam Trafny Wybór - J.K. Rowling, czekam w dalszym ciągu na regał, by moje książki nie musiały już leżeć na podłodze (aż mnie serce boli jak to widzę :D )

Nie działa mi opcja odpowiadania na komentarze innych, ciągle szukam wyjścia z tej sytuacji, dlatego będę odpowiadać jako kolejny komentarz jeśli zajdzie taka potrzeba.

To chyba wszystko. W razie jakichkolwiek pytań śmiało możecie pisać - ja nie gryzę :)

Acha! Wraz z koleżankami prowadzę bloga, na którym będziemy (mam nadzieję) umieszczać swoje opowiadania, przemyślenia na temat literatury. Serdecznie zapraszam mimo, że na razie nie ma tam przeludnienia. Od taka reklama :) [klik]

Miłej soboty! :)

10 komentarze:

  1. Różowy w nagłówku wygląda świetnie! :) Lubię ten kolor, mam w pokoju różowe ściany i sufit. A "Trafny wybór" czytałam jakiś rok temu i pamiętam, że bardzo mnie wciągnął. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tu u Ciebie :) Bardzo fajny pomysł z tym hasełkiem na ścianę. Sama zagłosowałam na trzecią propozycję i wcale Ci się nie dziwię,że trudno Ci wybrać jedną :D A te literki na ścianę, to przez Allegro zamawiasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Znalazłam takie fajnusie :D i jak widać naprawiłam opcję odpowiadania :) tzn pan od profilków naprawił ^^

      Usuń
    2. Gdyby nie to, że nie mam ich gdzie umiejscowić, to też bym sobie takie na ścianę strzeliła :P
      Pan od profilków rządzi :D

      Usuń
  3. wszystko pięknie ogarnięte, brawo brawo :D
    Trafny wybór na początku mnie wkurzał, ale im bliżej końca tym bardziej wciągał - także miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tutaj u Ciebie przytulnie - kolorystyka bloga bardzo moja ;) Podoba mi się Twój wygląd, jest przyjemny dla oka - a literki w kursorze są urocze. Jeśli chodzi o napis na ścianie to, nie wyszłoby taniej namalować je samodzielnie swoim pismem? Mam na myśli jak na tablicy... A może właśnie obraz, taki ala tablica (widziałam gdzieś jak je zrobić) i zawsze można sobie napis zmienić. Może warto taką obrazo-tablicę rozważyć. Myślę, że jest mniej kosztowna, a gdy napis się "przeje" można zmienić. Daj znać co sadzisz o takim pomyśle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam Twoje literki!!! A logo jest boskie. Kolorystycznie uwielbiam Twój blog (treściowo też!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z myślą o Tobie je ulepszałam :D Mi też się podobają, ale zauważyłam, że zachwyt jest również wśród czytających :)

      Usuń
  6. U mnie masz zawsze zdjęcie z CLA po prawej stronie na górze, ale widzę, że chyba znalazłaś wytyczne i skróty do strony, bo radzisz sobie genialnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, za to że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!

Obserwatorzy

Obserwatorzy google