Podsumowanie grudzień 2014 oraz rok 2014

Miesiąc grudzień, jako miesiąc podsumowujący rok (ale nie rok działalności blogowej) to też coś ważnego i co zasługuje na bardziej wysublimowane podsumowanie - nie odnoszące się jedynie do kart powieści, ale całości działalności mojego bloga.
Uprzejme proszę usiąść wygodnie i się rozgościć, ponieważ wydaje mi się, że będę pisać dłuuuugoo :) może komuś zrobi się miło, może komuś się to spodoba. Ja mam nadzieję, że tak!
Standardowo jednak zacznę od podsumowania blogu w kwestii książkowej:

1. Liczba książek - Nie pamiętam :D Chyba będę musiała sobie każdego miesiąca zakładać ile chcę przeczytać i tego postanowienia się trzymać, bo wyliczanie z półki wszystkich nie przeczytanych książek coś mi ostatnio nie wychodzi :D
2. Liczba książek przeczytanych - 4 (+1)
3. Liczba przeczytanych stron - 1 170 (-40)
4. Średnia liczba przeczytanych stron dziennie - 39 (-1)
5. Przeważający gatunek - Lit. dziecięca
6. Liczba obserwatorów - 74 (+11)
7. Liczba odsłon bloga - 79 321  (+10 823)
8. Liczba komentarzy - 584 (+102)
9. Współprace - 0
10. Wyzwania - 7
11. Liczba wpisów w miesiącu - 12 (+5)
12. Średnio co ile dni ukazywał się wpis - Co 2,5 dnia
13. Napisane recenzje - 4 (+1)
14. Luźne wpisy - 8 (+4)
15. Najpopularniejszy wpis miesiąca - Sposób na zimowe dni [klik]
16. Najmniej popularny wpis miesiąca - Zimowa Kraina Czarów TAG [klik]
17. Udział w konkursach - 0
18. Nowe książki: 3 (+3)

19. Książki rozpoczęte w grudniu, ale nie skończone: 1

Niektóre rzeczy jak widać się polepszyły, niektóre pogorszyły, rozpisywać się na ich temat nie będę ponieważ jest jeszcze sporo spraw, o których chciałabym napomknąć, a nie chcę Was przynudzać. 
W roku 2014 brałam udział w wyzwaniach. Było ich dokładnie 9. Niektóre z nich były na prawdę fajne i z miłą chęcią jeśli w tym roku będzie ich kontynuacja to chciałabym wziąć w nich udział - ot taki mój statystyczny umysł się włączył :) Prosiłabym w tym miejscu aby osoby:
- Krystian Gryszkiewicz (Ty już nie musisz, już wszystko się wyjaśniło :D )
Spojrzały na mój post [klik] gdzie znajdziecie wszystkie książkowe pozycje, które brały udział w Waszych wyzwaniach. O ile mogłam zapomnieć napisać u Was na blogu o jakiejś książce, o tyle te tutaj są na 100% aktualizowane. Dzięki temu widzicie jakie książki w jakim miesiącu brały udział w Waszych wyzwaniach, bez żadnej ściemy i dodawania sobie Bóg wie czego. Powiadomię Was o tym jeszcze na Waszych blogach czyniąc mały spam w postaci komentarza w pierwszej notce :D (nie zabijajcie mnie) 

W 2014 pomogliście mi również wybrać napis na ścianę. W ankiecie wzięło udział 35 osób + mój niewidzialny głos :D Z pewnością wezmę Wasze zdanie pod uwagę, a oto wyniki:

1. The Extraordinary Is In What we Do, Not Who We Are.
0 (0%)

2. The winner is the only one who fights
2 (5%)

3. If you believe in yourself, anything is possible…
7 (20%)

4. If you can dream it, you can do it
13 (37%)

5. The future belong to those who believe in their drams.
4 (11%)

6. Wszystko przyjdzie z czasem. Trzeba tylko umieć cierpliwie czekać.
2 (5%)

7. Nie ma rzeczy niemożliwych! Są tylko takie, na które trzeba dłużej poczekać.
7 (20%)
Liczba głosów do tej pory: 35
Ankieta zamknięta 

7 pozycja jest wymyślona przeze mnie i byłam mile zaskoczona, że są osoby, którym się podoba "mój tok myślenia", niniejszym wygrał cytat: If you can dream it, you can do it Będę się głęboko zastanawiać co jest w tym zdaniu takiego, że przywołuję większą część ludzi. Co zawarte jest w tych marzeniach, że dają nam siłę spełnienia. Jeszcze raz dziękuję za tak liczne głosowanie :)

Bardzo często się zastanawiałam czy może jednak zacząć coś tworzyć na You Tube... nie udało się, chociaż przy pisaniu i czytaniu książki "Magia Krwawi" byłam na prawdę bliska realizacji tego zadania. Chyba obawiam się złej krytyki z Waszej strony, tego jak będę się jąkać jak debilka i w ogóle dziwnie się zachowywać - z doświadczenia wiem, że ja i kamera to nie jest duet idealny. Koleżankom się nagrywałam i wydaje mi się, że było to takie... sztuczne... jeśli jednak miałabym się skłaniać ku realizacji tego zadania, to początki na pewno będą jedynie głosowo - slajdowe... To tak w ramach informacji. (Na Facebooku wiecie, że urzęduje prawda? Wiecie? Nie? To już wiecie :) [klik]

W 2014 roku napisałam 101 postów. Ten, który właśnie tu bazgram jest 102, jednak on należy już do 2015 i mam nadzieję, że ciepło go przyjmiecie, zwłaszcza, że mam jeszcze do napisania coś co może kogoś zadziwić... ja jestem dusza statystyczna dlatego wszelkie "pierdulencje" związane ze mną bardzo mnie cieszą. Mam nadzieję, że i Wy tak macie, ale o co chodzi już za chwilkę :)

Najczęściej komentujący mój blog (Top 10 )
  1. Doomisia♥ (28)
  2. Mała Pisareczka (28)
  3. Beti G. (23)
  4. ampH (22)
  5. Magda Saska-Radwan (20)
  6. Oli (18)
  7. Basia Pelc (17)
  8. nieidentyczna (17)
  9. recenzje ami. (16)
  10. Gaviota Ferro (16)
Długo zastanawiałam się co zrobić z tym fantem... nagrodzić? zostawić w spokoju? co począć... osoby te czytały te moje wypociny, moje błędy, moje przemyślenia, które do końca się kupy nie trzymały, a ja co? No i wpadłam na ten pomysł dziś, a podobno spontaniczne myśli są najlepsze. Pierwsze trzy miejsca czyli Doomisia, Mała Pisareczka oraz Beti G. które nie wiem jakim cudem miały siłę by mnie zdzierżyć :D jest mi bardzo miło, że zaglądałyście na mój blog w roku 2014. Szczerze w ogóle tłumów się nie spodziewałam, ponieważ to mój chyba piąty blog, a każde poprzednie nikogo nie przyciągały, nie interesowały, były mijane szerokim łukiem i szczerze nie byłam do końca przekonana czy ten blog podoła swojemu zadaniu i kogoś zaciekawi, a tu proszę. Książek do oddania mam mało, a jak je mam, to pewnie je macie :D - tak przynajmniej założyłam. No i zbliża się mój roczek, więc też wypadałoby coś zrobić, a na kasiorce nie śpię. Zatem wymyśliłam, że jeśli jesteście zainteresowane, napiszę coś do Was :D od taki mój bełkot, ale tylko jak chcecie :D takie małe podziękowanie ode mnie dla Was. :) Jakby coś możecie odpowiedzieć w komentarzu lub pod adresem: linkinka08@wp.pl :)

Spoglądam na swój blog i chyba nic więcej nie było do podsumowania. Jestem tu z Wami 11 miesiąc, w lutym będę miała roczek, a Was jest ze mną 74 osóbki! Cieszyłam się każdym nowym zainteresowanym obserwatorem, niczym dziecko, któremu daje się nową zabawkę. W ten sposób, pamiętam mniej więcej lub po małych dochodzeniach, kto kiedy mnie zaobserwował. Wy pewnie już tego nie pamiętacie, więc ja Wam to przypomnę, kiedy Wasza ręka i myszka kliknęła znaczek "dodaj do obserwowanych" Chciałabym Wam podziękować jeszcze raz za zainteresowanie i tym, że mam dla kogo bazgrolić. Niektórych osóbek nie jestem pewna i wtedy brałam pod uwagę pierwsze komentarze lub "dodaję do obserwowanych" albo fakt, że miałam zapisane w kalendarzu, że ktoś mi doszedł ale nie wiem kto. Mam nadzieję (bo o tym właśnie czymś myślałam pisząc w grudniu, czy tam listopadzie), że spodoba Wam się takie małe coś o Was samych. Ja na przykład byłabym zaciekawiona, kiedy kogo zaobserwowałam, co napisałam itd. Miłej lektury i poszukiwania siebie, a podkreślam, że niestety nie mam tu wszystkich :(

2 luty
Tetis
4 luty
lirith
5 luty
Ariel
8 luty
Eliza K
Agnieszka Żemła
9 luty
12 luty
13 luty
15 luty
kuroneka
16 luty
17 luty
Anna
18 luty
21 luty
23 luty
24 luty
27 luty
28 luty
Luna (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz)

1 marzec
Magdalena Derlak
5 marzec
maribel (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz - a w swoim dzienniku tego dnia doszedł mi 1 obserwator)
16 marzec
21 marzec
31 marzec
Anna P. (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz)

7 kwiecień
Anne18 (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz)
20 kwiecień
Magda Saska-Radwan (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz)
21 kwiecień

2 maj
Antykwariat z ciekawą książką (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz - a w swoim dzienniku tego dnia doszedł mi 1 obserwator)
3 maj
Antonina Everdeen (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz - a w swoim dzienniku tego dnia doszło mi 2 obserwatorów)
Kahori (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz - a w swoim dzienniku tego dnia doszło mi 2 obserwatorów)
4 maj
Timeless (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz - a w swoim dzienniku tego dnia doszło mi 4 obserwatorów)
Wiktoria.☺ (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz - a w swoim dzienniku tego dnia doszło mi 4 obserwatorów)
6 maj
Rose Evra (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz - a w swoim dzienniku tego dnia doszedł mi 1 obserwator)

1 październik
Elenkaa _ (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz)
10 październik
ŁAJKA 92 (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz)
13 październik
Gaviota Ferro (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz)
22 październik
Elfik Book (potencjalnie - w swoim dzienniku tego dnia doszedł mi 1 obserwator od daty 13.10.2014)

2 listopad
Izabela Czarna (potencjalnie - w swoim dzienniku tego dnia doszedł mi 1 obserwator od daty 22.10.2014)
5 listopad
PaniKa P. (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz - a w swoim dzienniku tego dnia doszedł mi 1 obserwator)
22 listopad
24 listopad
dor0tka
25 listopad
Mojra (potencjalnie biorąc pod uwagę pierwszy komentarz - a w swoim dzienniku tego dnia doszedł mi 1 obserwator)

1 grudzień
Tala Z
2 grudzień
Kama
3 grudzień
Małgorzata Poznańska
7 grudzień
Karolina Pająk
14 grudzień
Natalia_Lena
16 grudzień
Magda Lidia Urban
21 grudzień
eM
23 grudzień
Reyline Hayashi
28 grudzień
Natalia V

Ufff się nalinkowałam troszkę :) Chciałabym Was jeszcze poinformować, że nowy rok sprzyja zmianom na blogu :D zatem możecie się spodziewać prac remontowych :D zwłaszcza w menu, które ostatnio zaniedbałam. Trzeba je uporządkować i w ogóle dojść z nim do ładu tak, aby dla każdego było jasne i zrozumiałe. To chyba tyle... chociaż... pozostało mi podsumowanie roczne :D tak! jestem wariatką! :D

1. Liczba książek - 96
2. Liczba książek przeczytanych - 33
3. Liczba przeczytanych stron - 14 166
4. Średnia liczba przeczytanych stron dziennie - 472,2
5. Przeważający gatunek - Fantasy
6. Liczba obserwatorów - 74
7. Liczba odsłon bloga - 79 321
8. Liczba komentarzy - 584
9. Współprace - 1
10. Wyzwania - 9
11. Liczba wpisów w roku - 101
12. Średnio co ile dni ukazywał się wpis - Co 3 dzień
13. Napisane recenzje - 41 (wg etykiet)
14. Luźne wpisy - 60
15. Najpopularniejszy wpis roku - Wesołych Świąt Wielkiej Nocy [klik]
16. Najmniej popularny wpis miesiąca - Objaśnienia menu [klik]
17. Udział w konkursach - 26
18. Nowe książki: 26

I pomyśleć, że na początku roku 2014 moja półka z książkami wyglądała tak:

A teraz wygląda mniej więcej tak :)

To zawdzięczam Oli :D Zaczęło się niewinne od gadania o książkach, skończyło na naprowadzaniu na wszelakie strony, począwszy od Matrasa, kończywszy na Empiku, Lubimyczytać itd :D myślę, że gdyby nie Ty, to tego regału by nie było. Byłaby dalej ta półeczka skromna z jednym Potterem, i kwiatkami. Co prawda wiele dobrego zrobiły comiesięczne wpłaty pieniędzy na konto, dzięki zdobytej przeze mnie pracy, jednak myślę że na upartego i bez tych wpływów jakoś bym ciągnęła książkowy koniec z końcem.

Jak widzicie, więcej pisania było o Was niż o mnie samej. Wiecie dlaczego? Ponieważ to Wy tworzycie ten blog poniekąd. Jaką miałabym radość pisać sama do siebie, kiedy nikt nawet by się tym nie zainteresował? Pewnie byłby to kolejny nieudany blog, który po czasie zarósłby kurzem i odszedł w zapomnienie. Nie spotkałabym Magdy Kordel, nie napisała opowiadania do tomiku, nie poznała Oli, Dominiki, długowłosej Beti G... zwariowanej z szalenie pomysłowymi konkursami Marceli Pomper, czy Kamila, który ma czarno biały blog, gdzie moje oczy dostają oczopląsu. I pomyśleć, że to wszystko zaczęło się od tego właśnie blogu. Mam nadzieję, że wytrwam kolejne tyle w swoim nieszablonowym pisaniu, że będę  - tak jak do tej pory, Was przynudzać, zaciekawiać, rozbawiać opowieściami o snach i moich przeżyciach z gry (tak na marginesie kończę powoli Dragon Age! Wczoraj gierczyłam 5h aż mnie dupsko zabolało, ale tyle wrażeń, że nie dało się po prostu wyłączyć:P )
Mam nadzieję, że będziecie oglądać ze mną moje zdjęcia, robić facepalm za każdym razem gdy padnie słowo "Shinoda" i w dalszym ciągu podziwiać będziecie moje literki przy kursorze lub je nienawidzić :) Mam nadzieję, że umiliłam Wam chociaż troszkę rok 2014 i miło spędziliście na moim blogu czas. To tyle :) Do zobaczenia w następnym wpisie - Oxfordka. :)

14 komentarze:

  1. Gosiu,ja u ciebie na blogu już jestem od dawna,co prawda wcześniej bez komentarzy,ale jednak :)
    Literki podziwiam i też bym chciała coś takiego,ale nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej mi się raczej rozchodzi od kiedy obserwujesz :) w sensie... hmmm jak to wyjaśnić :)
      ten blog niedawno założyłaś... obserwowałaś mnie może jak Ci linki podsyłałam, od taki anonimowy czytelnik czy coś... bo ile mnie pamięć nie myli bloga zapowiadałaś jako coś "nowego" a grudzień obserwowałam bacznie w poszukiwaniu pewnym obserwatorów w danym dniu :) a literki nie moje :) ja korzystałam tylko z pomocy :) http://ask.fm/mackie_profilki

      Usuń
  2. piękne podsumowanie! wyniki też super, oby w 2015 były jeszcze lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Kochana Gosiu!! Jest mi niezmiernie miło,że i o mnie wspomniałaś :D Dziękuję Ci za to i za wczorajszy telefon :D Ale mi zrobiłaś radochę :D Pracuj nad blogiem dalej, bo idzie Ci rewelacyjnie! Buziaków moc!!! :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze robie takie sponaniczne telefony i tylko do osób, które poznałam przez Internet. Pomyślałam o Tobie i tak samo się zadzwoniło :) to fajnie, że Ci niespodziankę zrobiłam :) i masz przecudny głos tak między nami :)

      Usuń
  4. Moja Kochana Gosiu!! Jest mi niezmiernie miło,że i o mnie wspomniałaś :D Dziękuję Ci za to i za wczorajszy telefon :D Ale mi zrobiłaś radochę :D Pracuj nad blogiem dalej, bo idzie Ci rewelacyjnie! Buziaków moc!!! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie, że o mnie wspomniałaś. :) Bardzo ciekawe podsumowanie w którym ujęłaś wszystkich czytelników bloga –super!!! :) A Twój regał prezentuje się pięknie :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, żeby to podsumowanie było takim jakby podsumowaniem tego co działo się w 2014 roku. Strasznie mocno przeżywałam każde kolejne obserwowanie, każdy nowy komentarz... wręcz jak małe dziecko :) i nie zawsze byłam obecna u innych. Były dni,tygodnie a nawet miesiące, że pisałam u siebie i do nikogo nie wchodziłam. Czułam się z tym źle, mam nadzieję, że się poprawię w tej kwestii a to podsumowanie zrobiłam nie wiem czemu.. pomyślałam, że byłoby innym miło jakby się o nich wspomniało, bo nie zawsze jest okazja poczytać o sobie u kogoś innego. I w ogóle to taka moja niespodzianka miała być:) mam nadzieję, że podołałam :)

      Usuń
  6. Gratulacje! i Wow, naprawdę szacun, ze pamiętałaś kiedy ktoś Cię zaobserwował :) Ja pamiętam Twoje początki i fajnie że postanowiłaś dołączyć do nas - recenzentów :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie musisz nam dziękować!
    To my Ci dziękujemy, że trwasz w postanowieniu prowadzenia bloga, dzięki czemu możemy poczytać Twoje myśli i spostrzeżenia! :)
    A tu już niebawem roczek minie!
    Naprawdę się cieszę, że kącik mola książkowego, jakim jest blog sfera, tak licznie się rozrasta. Że jest nas tutaj coraz więcej i coraz więcej możemy się o sobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe podsumowanie! Jak miło, że ja też tutaj jestem < jupiiii > :) Faktycznie Twoja biblioteczka pięknie się rozrosła i pewnie rozrośnie się jeszcze bardziej! Ja również nadal z każdego obserwatora cieszę się jakby nie wiem co się stało :D Serio to Twój piąty blog? Mam nadzieję, że z niego nie zrezygnujesz! Ściskam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że ten rok był dla Ciebie naprawdę niezły! Co do biblioteczki to szykuj nowy regał na książki, bo zapewne powiększy się jeszcze nie raz :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku, ale podsumowanie :D Jak ja mam objąć każdy temat w komentarzu? :P
    Po pierwsze gratuluję tego grudnia :)
    Po drugie- co do napisu- głosowałam na trójeczkę, ale jak tak teraz patrzę, to ten wybrany też jest świetny!
    Po trzecie- bardzo, bardzo mi miło, że postanowiłaś wynagrodzić moje gadulstwo. Jak się rozgadam to nie ma czasem końca :P Co do Twojej propozycji- było by mi bardzo miło :)
    Po czwarte- nie wiem jak poznałaś, kto do Ciebie zawitał, w którym dniu, jednak widzę, że byłam jedną z pierwszych osób ^^
    Po piąte-uwierz mi półka jeszcze Ci się powiększy nie raz. Ja sama w tym roku dostałam piękny, nowy regał na książki, bo na mojej skromnej półeczce się nie mieściły. A teraz, to aż miło patrzeć. Chociaż na książki to zawsze jest miło popatrzeć :D
    Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w tym 2015 roku. Jeszcze więcej książek, powodzenia w każdej dziedzinie życia i tego, żebyś jak najczęściej wcielała w życie napis, który wygrał w ankiecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja też obejmę, a co mi tam :D
      Dziękuję :D
      Ja najchętniej wszystkie na ścianę bym wzięła :D ale pierwszym był ten, który nie miał absolutnie żadnych głosów :D
      No to trza się ugadać na adresejszen :P
      To bardzo proste :D w poniedziałek masz 12 obserwatorów we wtorek już 13 :d wchodzi się na obserwatorów i patrzy kto jest na samej górze :P z reguły to ta osoba jest ostatnią :D
      No kurcze już jedna książka do mnie wędruje :D
      Dziękuję kochana i wzajemnie :*

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, za to że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!

Obserwatorzy

Obserwatorzy google