Literary Fantasy Book Tag

Jeśli inni mogą to ja też! Gwoli ścisłości. Siedząc dziś 8h w pracy intensywnie myślałam o tym jak tu sobie czas umilić i tak oto między wymyślaniem kolejnych historyjek do opowiadania, wpadł mi do głowy pomysł na tag :) Mój własny świeży tag :) Obiecuję, że to ostatni taki wpis przez najbliższy miesiąc! :)

O co chodzi. Na pewno większość z Was zorientuje się kiedy ja pierwsza odpowiem na swoje "pytania", ale żeby nie było wyjaśnię. 

Literary Fantasy Book Tag będzie podzielony na różne podgrupy, w których będzie po 5 "pytań". Są to:
- Książki
- Gry
- Filmy
- Muzyka
- O sobie.

W każdej z tych grup będą początki zdań, które każdy nominowany będzie mógł według własnego widzimisie dokończyć, odnosząc się do poszczególnych grup, np:
Grupa "Książki" 
1. Myślę, że więcej osób powinno zapoznać się z dziełami Henrego H. Neffa.

Pogrubiony tekst się nie zmienia, jak go dokończycie zależy od Was :) Pełne pole do popisu, wypuszczenie wyobraźni w siną dal i wyrażenie siebie, ponieważ nie każdy myśli o tym samym, a dzięki temu "pytanie" będzie zawsze inne :) jedyny warunek to odnosząc się do poszczególnych kategorii, opowiedzieć coś o sobie (że coś lubicie..., myślicie o tym, że..., chyba... Was...,) rozumiecie? :D

Mam nadzieję, że KTOKOLWIEK połapał się w moim toku rozumowania zatem do dzieła! :D

Książki
1. Jestem zwolenniczką czytania fantastyki. Kryminały, horrory i historyczne książki to nie dla mnie.
2. Czytam zawsze pod wieczór, przed rozpoczęciem pracy i podczas przerwy śniadaniowej. Jednak zdarza się, że książka przeleży na biurku tydzień nietknięta :P
3. Główny/a bohater/ka Sara Crewe książki "Mała księżniczka" jest dla mnie dowodem na to, że wyobraźnia to coś czego nikt nie jest w stanie nam odebrać, a marzenia się spełniają, jeśli tylko się w nie mocno wierzy.
4. Myślałam, że wyjdę z siebie kiedy czytałam "Fionavarski Gobelin". JEST OKROPNY!
5. Polecam każdemu przeczytać jedną książkę polskiego autora. Sama przekonałam się o tym, że polscy autorzy mają potencjał, a ja ich nie doceniałam :(


Gry
1. Potrafiłam całymi dniami siedzieć i grać w jedną grę jeśli mi się spodobała. Nawet dziś miałam 3h wyciągnięte z życia, kiedy troszkę pograłam :)
2. Gdybym mogła być jedną z postaci komputerowych, z pewnością byłaby to Lara Croft!
3. Nie jestem dobra w PvP (Player vs Player). Zawsze znajdzie się ktoś kto mnie zabije z premedytacją, a ja zamiast mu oddać to uciekam bo nie umiem się bić z drugim graczem :D
4. Moim ulubionym gatunkiem gier są MMORPG, oraz RPG. Wraz z połączeniem internetowym polubiłam gry z innymi ludźmi, których w singlach nie da się spotkać.
5. Gra World of Warcraft jest dla mnie majstersztykiem i nikt mnie nie przekona, że istnieje lepsze MMORPG od tego. To moja pierwsza taka gra, a świat jakim dysponuje jest przeogromny. Jak to mówili inni - gra zaczyna się dopiero na max lvl'u :D

Filmy
1. Nigdy nie oglądałam filmu na podstawie książki zanim nie poznałam papierowej wersji opowieści.
2. Gdy oglądam jakiś film, zazwyczaj mam ze sobą talerz pełen kanapek.
3. Nie mogę oglądać wyciskaczy łez wieczorem ponieważ na drugi dzień mam uczucie piekących oczu ;/
4. Kiedy byłam mała prawdziwym zaszczytem była zgoda rodziców na obejrzenie Happy Three Friends, które leciało na MTV :D
5. Bardzo się cieszę, że na salony powrócił Dragon Ball, oraz, że Pretty Little Liars chyli się ku końcowi (ile lat można żyć w niewiedzy kim jest A?)

Muzyka
1. Nie wyobrażam sobie, jak mogłam kiedyś słuchać Eminema, kiedy tuż za rogiem czaił się Linkin Park... to jakiś obłęd! :D
2. Potrafię znaleźć piosenkę, nie znając jej tytułu ani autora. Jak się uprę to nie ma mocnych.
3. Czasami słucham piosenek znanego autora, ale w życiu nie powiedziałabym, że to akurat "ten/ta wykonawca/czyni"
4. Bezsprzecznie moim ulubieńcem jest Linkin Park. (wiem powtarzam się)
5. Uważam, że słuchawki to jeden z lepszych wynalazków w dziejach ludzkości! Ile to razy ratowały pozostałych mieszkańców przed moimi "drzyj mordami"

O sobie
1. Nie znoszę, kiedy ktoś kończy rozmowę w momencie, kiedy ja mam jeszcze dużo do powiedzenia.  (od taki przykład: Ja - Czytałam dziś książkę, która ma ciekawy wątek fabularny. Pani X - Spadam. Do jutra)
2. Panicznie boję się ciasnych, zamkniętych pomieszczeń. Ta świadomość obudzenia się w trumnie 2m pod ziemią, zakopana żywcem... brrrrr!!!
3. Jestem wpatrzonym w siebie narcyzem twardo stąpającym po ziemi. Potrafię stanąć przed lustrem i zachwycać się  "swym obliczem", ale również zdarza mi się stwierdzić, że wyglądam okropnie i potwór ze mnie :D
4. Mam bardzo wybujałą wyobraźnię (ten tag jest tego dowodem, że o pierdołach myślę :D ). Lubię swoją wyobraźnię:)
5. Jeśli kiedykolwiek spotkam Shinodę to się popłaczę ze szczęścia.

Do zabawy nominuję:

12 komentarze:

  1. Jesteś rewelacyjna! :) Świetny pomysł i z miłą chęcią się przyłączę :) Jutro dokładnie obmyślę wszystko i postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)
    Dobrej nocy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam od razu rewelacyjna :P ale Ty (tak napiszę to!) masz za to mega talent! :D

      Usuń
  2. Zawsze myślałam, że Tagi muszą być tylko i wyłącznie takie, jak ktoś zrobił, tylko odpowiedzi się różnią.
    Cóż, wygląda na to, że nadal się uczę życia w Blogosferze ;D.
    A tymczasem BUM! Mój blog skończył roczek ;D

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również myślałam, że one są z góry nałożone i nie można swojego zrobić, ale z tego błędu wyniosła mnie Iza, która nominowała mnie do swojego tagu i zmotywowała do tego, bym i ja zrobiła swój :D

      Usuń
  3. super pomysł! dziękuję za nominację, odpowiedzi są już u mnie na blogu ;)
    też się cieszę, że w PLL coraz więcej się wyjaśnia, po tylu sezonach czas najwyższy dowiedzieć się, od czego wszystko się zaczęło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom nie jestem cierpliwa do takich seriali :P czytałam Twoje odpowiedzi i cieszę się, że jednak napisałam wszystko tak, że ktoś mnie zrozumiał o co chodzi :D

      Usuń
  4. Chyba masz nieciekawą tę pracę :D Podoba mi się ten TAG, jedynie gry mnie przerażają O.o Dzięki za nominację, na wszystko odpowiem jak wygrzebię się z poprzednich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gry nie tylko Ciebie przeraziły :P nie, praca jest monotonna jak już, ale powiem szczerze że dzięki niej wiele ciekawych pomysłów przychodzi mi do głowy głównie tych, które opierają się na pisaniu i blogowaniu, o których nie pomyślałabym gdybym nie pracowała. Ręce i nogi robią swoje, mózg swoje i tak jakby pracuje myśląc o przyjemnościach :) co bardzo fajnie się komponuje :)

      Usuń
  5. Naprawdę ciekawy tag ;) Z chęcią kiedyś wezmę w nim udział.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zabraniam :) w razie coś daj namiary :)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się pomysł na TAG, jest inny niż wszystkie. ;) Mi zdarzyło się oglądać przed czytaniem. ;) HP, LoTR... :P

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jak się zdarzyło to tylko dlatego, że nie wiedziałam o istnieniu książki :D

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, za to że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!

Obserwatorzy

Obserwatorzy google