Ważne informacje blogowe na rok 2016!!!

Wiem, że niektóre informacje miałam podać dwa dni temu, jednakże ostatnio troszkę się u mnie dzieje, a na napisanie postu potrzebuję czasu i muszę przemyśleć to co chcę napisać. Dziś jest właśnie ten dzień kiedy wszystko sobie poukładałam i przybywam do Was z garścią informacji, które dotyczyć będą tego bloga na rok 2016.

Na samym początku chciałabym powrócić do swoich normalnych podsumowań, które w połowie 2015 roku zostały... zmasakrowane totalnie. Nie chcę umieszczać miliona liczb i zanudzać Was porównaniami, jedynie uwzględnić te najważniejsze tj: Liczba książek przeczytana  w miesiącu, liczba stron i ich średnia, nowe nabytki, liczba obserwatorów i wyświetleń i coś ode mnie, czyli lekkie statystki + misz masz znając mnie trochę zdjęć, trochę bazgraniny.

Ten post przyjmijcie jako taki trochę mój notatnik :) Jeszcze sama próbuję wszystko ogarnąć :D

Na blog pozostały mi do ogarnięcia etykiety. Jest w nich niesamowity bajzel i będę musiała przejrzeć wszystkie posty i dobrać do nich odpowiednie etykiety... to będzie dłuuuugi dzień.


Zrezygnowałam z kilku wyzwań pozostawiając te, które najbardziej przypadły mi do gustu i wiem, że jest największe prawdopodobieństwo, że będę brała w nich udział. Czytanie tego co narzuca mi jakieś wyzwanie jest dla mnie pomyłką, chciałabym czytać dla przyjemności, nie dla liczb, bo to nowe, to popularne, a to pasuje do wyzwania. NIE. Od tego roku to ja jestem panią swoich książek i to ja decydować będę co chcę czytać, a co nie. 

Wyzwania, które postanowiłam kontynuować w tym roku to:
5. Moje własne dla sprawdzenia się Fantazyjny Alfabet Stronicowy

Nie martwcie się, jestem z tych co czytają różne gatunki z czystej ciekawości, ale fantastyka będzie takim głównym tematem. Obecnie czytam dwie książki ( a raczej jedną usiłuję czytać :D ) "Gobelin. Drugie oblężenie", oraz "Niedokończone opowieści". 
Chciałabym też (póki pamiętam i widzę to, co piszę) w tym roku wszelkie tytuły książek oznaczać ("") w 2015 roku raz tak robiłam raz nie i to mnie bardzo denerwowało, chciałam mieć estetycznie, ale zapominałam czy w końcu cudzysłów był czy go nie było... od 2016 roku chcę, by na stałe trafił nie tylko przy moich umyślnie zrobionych błędach jak na przykład "bENde" lub "końcóFka" ale również jako znacznik tytułu :)

Ci z Was, którzy są spostrzegawczy pewnie zauważyli, że wśród wyzwań na rok 2016 wymieniłam również swoje. Po długich, burzliwych i chaotycznych rozmyślaniach, oraz spotkaniu się z pozytywnym odbiorem ze strony innych, postanowiłam, że będę kontynuować wyzwanie.  Osobny wpis o tym postaram się umieścić na dniach, być może już jutro (nie lubię pisać kilka postów dziennie ponieważ ten wcześniejszy jest wtedy przez większość pomijany). Banerek dużo się nie zmienił, z resztą... dowiecie się wszystkiego już niebawem! Oficjalnie ogłaszam TAK! WYZWANIE "FANTAZYJNY ALFABET STRONICOWY" UWAŻAM ZA WZNOWIONY! 

Kiedy tylko Magda Kordel powróci na Internety (pisze książkę przez co prawie w ogóle nie pojawia się ani na Facebooku, ani na blogu) poruszę z nią temat odnośnie tomików. Jeśli dostanę od niej wolną rękę, krok po kroku objaśnię Wam o co chodzi z tymi tomikami. Głównie pragnę by wieść o tomikowej akcji rozszerzyła się najdalej jak to możliwe i by w końcu odzew był większy (o wiele większy). Mam nadzieję, że z moją małą pomocą Madzia otworzy buzię ze zdziwienia i nie będziemy tworzyć tomiku a tomiszcze :D pożyjemy, zobaczymy...

W tym roku bliska byłam założenia kanału na YT. Czemu byłam? Chciałam już nagrywać pierwszy filmik, już chciałam go edytować w magicznym Sony Vegasie i.... mój komputer odmówił posłuszeństwa. Dokładnie rzecz ujmując mój Windows i Sony Vegas się nie lubią. Pomiędzy nimi potrzebny jest "Framework coś tam" jak ja to mówię :D Niestety ostatnie próby zainstalowania tego czegoś zakończyły się tym, że przestał działać mi reset, przestała działać myszka na pulpicie, przestał działać pulpit, a kliknięcie prawego przycisku myszy powodowało, że komputer się zawieszał i trzeba go było resetować (resetem, który również padł) Muszę zrobić format. Kiedy? Nie wiem. Kto? Mam ochotnika. Zatem może jeszcze w tym roku coś ruszy. MOŻE! Nie mylcie z na pewno

Jak zauważyliście zmieniłam wygląd bloga, do zmiany czeka jeszcze logo (nie wiem jakie zrobić, ale na pewno coś wymyślę) z tego miejsca pozdrawiam Magika Emila :D Tylko ja potrafię wstawić podwójne okienko do postów xD

Tak patrzę na swój blog i to chyba wszystko. Podsumowując. Czeka mnie klika postów:
1. Post z nową rozpiską miesięczną do wyzwań
2. Post rozpoczynający moje wyzwanie
3. Post niespodzianka realizowany przy współpracy ze swoją koleżanką
4. Uzupełnienie menu (zrobię to już teraz póki pamiętam)

To chyba tyle, w razie jakichkolwiek pytań proszę zostawiać je w komentarzu odpiszę najszybciej jak mogę. Tymczasem biorę się do pracy. Miłego wieczoru - Literka

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że postanowiłaś kontynuować swoje wyzwanie ;D
    Przesyłka już do mnie dotarła i bardzo Ci dziękuję za tak wspaniały prezent :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam Twojego wyzwania więc chętnie czekam na post informujący o nim

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, za to że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!

Obserwatorzy

Obserwatorzy google