Mój You Tube w pigułce

Jeśli ktoś pominie jakiś filmik na You Tube, nic straconego :) będę tutaj umieszczać namiary do KAŻDEGO nagranego przeze mnie filmiku :) także będziecie mieli mojego YT w jednym konkretnym miejscu :)
Zapraszam do subskrypcji, łapek i reszty pierdół :D 

RÓŻNE

RECENZJE
1. #1 Magdalena Kordel - Nadzieje i marzenia
2. #2 Henry H. Neff -Gobelin. Demon i kuźnia
3. #3 Ilona Andrews - Magia krwawi
4. #4 Cecelia Ahern - Love, Rosie
5. #5 Anna Litwinek - Czarownica 
6. #6 Kiera Cass - Syrena
7. #7 Ilona Andrews - Magia zabija
8. #8 Maria Dahvana Headley - Magonia
9. #9 Forest Blackwood - Wojna Światła i Ciemności
10. #10 J.K. Rowling - Baśnie Barda Beedle'a

AKCJE/WYMIANKI/TAGI

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, za to że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!

Obserwatorzy

Obserwatorzy google