Wyzwania 2017 - rozpiska miesięczna







STYCZEŃ
1. Harry Potter i przeklęte dziecko - J.K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorn (2,4 cm)
2. Czarownica - Anna Litwinek (2,4 cm)
3. Syrena - Kiera Cass (2,1 cm)
4. Kiedy odszedłeś - Jojo Moyes (3 cm)
5. Pax - Sara Pennypacker (2,1 cm)

RAZEM: 12 cm

LUTY
1.  Igrzyska śmierci. W pierścieniu ognia -Suzanne Collins (2,2 cm)
2. Magia zabija - Ilona Andrews  (2,7 cm)
3. Lewa ręka Boga - Paul Hoffman (2,7 cm)
4. Jedyna - Kiera Cass  (2,4 cm)
5. Kosogłos - Suzanne Collins (2,3 cm)

RAZEM: 12,3 cm

MARZEC
1. Niezauważalna - Marcus Sedgwick (2 cm)
2. Weneckie lato - Nicky Pellegrino (2,6 cm)
3. Co ze mnie zostało - Kat Zhang   (2,3 cm)

RAZEM: 6,9 cm

KWIECIEŃ
1. Rzeczpost-Apokaliptyczna Polska (5 cm)
2. Magonia - Maria Dahvana-Headley  (2,4 cm)

RAZEM: 7,4 cm

MAJ
1. Baśnie Barda Beedle'a - J.K. Rowling (1,5 cm)

RAZEM: 1,5 cm

 RAZEM
Przeczytane: 38,6 cm

Pozostało: 128,4  cm

Ogółem: 165 cm
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, za to że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!

Obserwatorzy

Obserwatorzy google