Blog w pigułce

Jak zauważyliście, zmieniłam szatę graficzną swojego bloga, więc i musiałam się nieco pogimnastykować nad menu, które nijak chciało się "udekorować". Potrzebne były małe poprawki, kilka pominięć, jednak jak na menu przystało, chcę mieć wszystkie, dosłownie wszystkie posty pod ręką, a i żeby Wam było wygodniej się poruszać, zapewne ten post przypadnie do gustu. Odnosić się on będzie do zakładki "Różne" i jak sama nazwa wskazuje znajdziecie w nim namiary na różne posty, które jakoś nie pasowały do pozostałych zakładek. Wszystko starannie posegregowane, więc mam nadzieję, że odnajdziecie się w gąszczu tych 260 postów na chwilę obecną, a ich ilość ciągle się powiększa. Mam nadzieję, że zarówno mi jak i Wam ułatwi to poruszanie się po moim blogu i sprawi przyjemność odwiedzania go, bez potrzeby brnięcia przez setki postów, których akurat nie macie ochoty czytać. ENJOY! 

ZE ŚWIATA LITERACKIEJ FANTAZJI
TAGI/WYZWANIA/PROJEKTY
  • Libster Blog Award 
1. LBA #1
2. LBA #2
3. LBA #3
4. LBA #4
5. LBA #5
6. LBA #6
7. LBA #7
8. LBA #8
9. LBA #9
10. LBA #10
11. LBA #11
12. LBA #12
13. LBA #13
14. LBA #14
  • Versatile Blogger
1. VB #1 
  • 30 Day Book Challenge
1. 30 DBCh #1
  • Wymarzone Czytadełko
1. WCz #1
  • Lubimy Czytać TAG
1. LCz TAG #1
  • Projekty u Różowej Klary
1.  Projekt: Grudzień w słowach





2. Projekt: Styczeń w słowach





  • Zimowa Kraina Czarów TAG
1. ZKCz Tag #1
  • 11 problemów książkoholika TAG
1. 11 pk Tag #1
  • Harry Potter TAG
1. HP TAG
  • Harry Potter Spells TAG
1. HPS TAG
  • Gatunki muzyczne - Book Tag
1. Gm - BT
  • My Little Pony Book Tag
  • Literary Fantasy Book Tag
1. LFBT
  • Summer Reader Book Tag
1. SRBT
  • Książkowa Sztuka Book Tag
1. KSzBT
  • Przysłowiowa para Book Tag
1. PpBT

  • Niepopularne opinie o popularnych książkach Tag
1. NOoPK Tag

  • Poradź sobie z książką TAG
1.  PSZK TAG 


WOLNOŚĆ SŁOWA I MYŚLI WEDŁUG FANTAZJI
 
INNE

2 komentarze:

Jest mi niezmiernie miło, za to że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!

Obserwatorzy

Obserwatorzy google