Objaśnienia menu

by - sobota, lutego 01, 2014

Na samym początku chciałabym Wam objaśnić jak poruszać się w menu tak, byście się nie zagubili, oraz objaśnić pokrótce jaka zakładka należy do czego.

1. Strona główna


Jest tu tylko i wyłącznie przekierowanie na sam początek blogu, bez zbędnego "wstecz>wstecz>wstecz"
2. Recenzje

Jak sama nazwa wskazuje. Umieszczać tutaj będę swoje recenzje książkowe. Póki co muszę pouzupełniać blog o te co już mam. "1-10" to jedynie taki przeskok, ponieważ posiadając więcej niż 15 wpisów, nie mieszczą się one na menu; znikają gdzieś w dole ekranu i nie wygodnie się nim obsługuje.
3. Książkowe nowości

Niech nikogo nie zmyli ta nazwa. Nowości książkowe jedynie te, które mam u siebie na półce. Nie jestem aż tak obeznana co na rynku właśnie wychodzi, kto napisał co nowego itd, dlatego ten dział poświęciłam swoim nowościom książkowym, które na czasie dosyć często się pojawiają :)
4. Wygrane w konkursach

Zakładka poświęcona wszelakim konkursom w których brałam udział i coś wygrałam także będziecie na bieżąco co się u mnie dzieje.
5. Dział sell&buy

Postanowiłam pobawić się mini sklep. Nie koniecznie drogi, nie koniecznie tylko za kasę. Można się wymienić, można się dogadać kto co jak chce. Pomyślałam, że każdy ma jakieś książki, których nie chce, lub które poszukuje. Mogę zrobić w tym dziale właśnie taką mini reklamę i może komuś jak ja to zawsze piszę "podaruję słońce" :)
6. Literacka rodzinka

Przyznam się bez bicia, że podpatrzyłam ten pomysł u jednej z blogowiczek. Co prawda jej chodziło o to, by się "reklamować" pod wybranym działem, tak by na spokojnie mogła sobie kiedyś zajrzeć. Mi będzie bardziej chodziło o to, żeby stworzyć coś na podstawie zespolonej grupy muli książkowych/czytelników/pisarzy. Można podawać swoje linki pokrótce opisać o czym jest blog (czy typowo recenzencki, czy z opowiadaniami, a może po prostu z książkami) wszystko jedno! Ważne żeby miał tematykę literacką. Chciałabym umieszczać właśnie namiary do innych blogów właśnie tutaj, by inni nie musieli daleko szukać, a mieli wszystko pod noskiem :)
7. Inne

No i ostatnia zakładka "inne" gdzie mieścić się będzie wszystko to, co nie zostało umieszczone w pozostałych działach. Mogą to być informacje o nowych książkach, które wyszły na rynek (i akurat o nich wiem), podsumowania miesiąca, bo takie też mam w planie, wszelakiego rodzaje aktualizacje itd.

Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie coś dla siebie i spędzi tutaj mile czas. 
"Aby istnieli wielcy poeci, muszą być wielcy czytelnicy"



Zobacz także:

0 komentarze

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!