Ze świata Fantazji #3

by - niedziela, marca 09, 2014


Wiem, że ostatnio mało kiedy coś piszę oraz komentuję Wasze wpisy. Spowodowane jest to niemałym brakiem czasu, jednak mogę z czystym sumieniem oznajmić, że coraz większymi krokami zbliżam się do zakończenia czytania książki Anny Klejzerowicz - Córka Czarownicy. Może jeszcze dziś znaleźć będzie tutaj można moją opinię na temat tej książki, jednakże nic nie obiecuję. 


Ponadto zajmuję się poprawianiem własnego opowiadania, które napisałam w wieku 13 lat. Jest ono w fatalnym jeśli nie tragicznym stanie i bardziej przypomina scenariusz filmowy aniżeli książkę, dlatego poprawki są tu niezbędna. Zwłaszcza, że mam szaloną koleżankę, która mnie o takowe poprawki poprosiła bo coś kombinuje. Nie wiem... zobaczymy jak skończę, a do końca jeszcze daleko. Jestem na poziomie 1/5 części całego opowiadania, więc jeszcze sporo przede mną.

Kolejna książka, za jaką zabiorę się po Córce Czarownicy jest dla mnie perełką w świecie fantasy - jedną z wielu - jednakże tą z bardziej cenionych. Co to będzie dowiecie się kiedy zakończę ją (ponownie) czytać i podzielę się z Wami moimi odczuciami na jej temat.


Jest mi niezmiernie miło powiadomić Was również, że w piątek dowiedziałam się o wygranej w konkursie organizowanym przez lubimyczytac.pl
Niezmiernie się cieszę tym bardziej, że książka jaką wygrałam należy (już) do zbioru moich ulubionych. Chodzi tu mianowicie o C.J. Daugherty - Zagrożeni! Jeśli ktoś dalej nie wierzy w wygrane poprzez internet, nie jest ufny tym wszystkim konkursom, którymi nas zapychają przeróżne portale, to z czystym sumieniem mogę Was zapewnić, że te organizowane na lubimyczytac.pl są wiarygodne i sprawdzone przeze mnie niejednokrotnie (ale ze mnie chwalipięta). Zatem gorąco Was namawiam do brania w nich udziału! Praca jaką trzeba napisać zajmuje maksymalnie godzinę (pomysł na prace i jej prawidłowe wykonanie typu - zmieszczenie się w określonej liczbie znaków ze spacjami, czy tematyce), a nagrody (książki) są bardzo, ale to bardzo dobre.

Jeśli już tu piszę i dotarliście, aż do tego momentu to pozwolę sobie jeszcze Was ospamić pewnym wydarzeniem niezmiernie dla mnie ważnym... może źle się wyraziłam, nie ważnym ale taką dobrą nowiną i nie ma ona nic wspólnego z książkami, dlatego jak ktoś nie chce to niech przejdzie akapit dalej :D Zatem z wielką radością i jednoznacznie niecierpliwością chcę Wam przedstawić "nowe dziecko" zespołu, który UWIELBIAM, a mianowicie - Linkin Park. Jest nim nowy kawałek podobno z nowej płyty która ma wyjść już w czerwcu! Ubolewam jedynie nad tym, że w piosence Guilty all the same nie ma partii rapowanych przez Shinodę. Jeśli ktoś gościa nie kojarzy to to takie ładne, przystojne, z brodą i pięknymi brązowymi oczami :D 
Uwielbiam jego partie i muszę się przyznać bez bicia, że jak Mike nie dokłada swoich 3 groszy, to piosenka już mnie tak nie jara jak powinna. Dlatego czekam na kolejny utwór gdzie mam cichą nadzieję, że usłyszę tego wariata. (Z resztą tam każdy to wariat w pozytywnym słowa tego znaczeniu) :D
Piosenka nie prezentuje się źle. Jest gitara, jest perkusja... po tych wszystkich "koglach moglach" czuję, że zespół delikatnie wrócił do swoich korzeni sprzed lat premiery Meteory i Hybrid Theory co dla wielu w tym dla mnie jest dużym plusikiem. Nie należę do osób, które jakoś się denerwują tym, że chłopaki eksperymentują z muzyką i próbują różnych gatunków jednakże lubię ich właśnie z tej rockowej wersji z mocnym uderzeniem i dobitnym rapem Shinody oraz  przeszywającym krzykiem Chestera. Namiary na piosenkę: http://www.youtube.com/watch?v=9OeWLFPx2kM
Nie pozostało Wam nic innego jak się w nich zakochać lub znienawidzić :D ewentualnie pozostać jak Szwajcaria neutralnym i bez zdania :)

Marzec jest miesiącem przełomowym w moim życiu, dlatego ilość postów będzie raczej zależna od posiadanego przeze mnie czasu, braku lub też pomysłu jakiegoś wpisu, chęci no i najważniejsze - ilości przeczytanych książek ponieważ na tym głównie opierać chciałabym swój blog.
Z biblioteki nie miałam nic wypożyczać i zająć się książkami zaległymi na mojej półce jednakże widząc niektóre z pozycji nie mogłam się powstrzymać. Jedyne zapewnienie to takie, że jedna z tego małego czteroksiązkowego stosiku pozycja to gatunek fantasy i za nią zabiorę się w pierwszej kolejności, zaś reszta? Okaże się w praniu.

Na dzisiaj to koniec. Myślę, że i tak wielkim wyzwaniem było przeczytanie tylu linijek textu tak w zasadzie o niczym. Życzę Wam miłej niedzieli i ładowania bateryjek na kolejny tydzień, dla niektórych pracowity, dla innych mniej :)
Pozdrawiam i dziękuję, że dotrwaliście do końca... tego czegoś :)

Zobacz także:

7 komentarze

  1. :) Gratuluję wygranej :) ja nigdy nic nie wygrałam, więc sceptycznie podchodzę do konkursów :) Kiedyś słuchałam Linkin Park, ale to dawnooo, czasem jak chcę sobie posłuchać coś z dawnych lat to włączam nieśmiertelne In The End albo Numb :) p.s Uwielbiam te spadające literki u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. In The End dla mnie to hymn Linkinów :) Osobiście uwielbiam Lost In The Echo :)
      To miło, że Ci się podobają. :)

      Usuń
  2. O jejku "Zagrożeni" ! Nie czytałam dwóch poprzednich części, ale i tak na każdym blogu gdzie widzę tę książkę muszę wtrącić swoje trzy grosze i się pozachwycać ;D Kilka razy brałam udział w konkursach na lc, ale nigdy nic nie wygrałam. Także gratuluję :D
    A u mnie w bibliotece kurczę szał jakiś ostatnio bo same nowe książki napływają ;) Nie żebym narzekała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A no tak :) Wymyśliłam dla Ciebie zestaw pytań do Liebster Blog Award, także jesteś nominowana ;))

    1. Na jaką książkową ekranizację czekasz w tym roku najbardziej?
    2.Wymień 5 blogów, które chętnie odwiedzasz :)
    3. Jakie były 3 najpiękniejsze okładki książek, z którymi do tej pory się zetknęłaś?
    4. Czy jesteś przesądna?
    5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
    6. Czy masz takie wymarzone miejsce do czytania?
    7. Wiele osób ma takie małe nawyki, od których nie może się odzwyczaić, choćby chciał. Czy Ty również je posiadasz? :)
    8. Czy lubisz przeglądać strony na tematy okołoksiążkowe?
    9. Jaka w tym momencie lektura jest Twoim must read?
    10. Ile czasu dziennie przeznaczasz na czytanie?

    :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej. Kiedyś często brałam udział w konkursach organizowanych przez lubimyczytać.pl, teraz to zdarza się już sporadycznie. Zdecydowanie bardziej wolę brać udział w konkursach blogowych :)
    Czekam na recenzję dość głośniej "Córki czarownicy".

    Tobie również życzę miłej niedzieli. No już teraz to - miłego niedzielnego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej ! :) Czekam na recenzję "Córki czarownicy" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej! :) Zasłużona.
    Czekam na recenzję tej książki!

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!