Ze świata Fantazji #8

by - wtorek, sierpnia 19, 2014

Co by tu Wam napisać. Jest oczywiście parę spraw o których warto by napomknąć, z drugiej strony nie chce wyjść na chwalipiętę i "żebraka" zarazem :D
Po pierwsze dwa dni temu miałam urodziny! Tak! stara dupa ze mnie :)
Jak zwykle dostałam od babci piękny bukiecik kwiatów

Ten ledwo widoczny turek to prezent od ojca chrzestnego. Ma niebywałe poczucie humoru i na prawdę pucha mi się ucieszyła jak tak przyszedł z tym na poczekaniu urwanym kwiatkiem. (Rok temu był gałązkami krzaka rosnącego u sąsiada) :D

Ponadto czytam od wczoraj książkę "Wichry Wojny". Jestem szalenie jej ciekawa, ponieważ to książka "World Of Warcraft'owa" a to moja ulubiona gra MMORPG. Póki co zapowiada się dobrze!

Na recenzje czeka już jedna książka i możecie się jej spodziewać jutro, ponieważ nie lubię ładować na bloga po parę wpisów codziennie - no chyba, że mam coś do powiedzenia mega ważnego!

Z chwalenia czas przejść na żalenie.
Udział w konkursie biorę i BŁAGAM! czytajcie ze zrozumieniem, jeśli ktoś chce mi pomoc chociaż na tyle bym była widoczna bo na wygraną raczej już nie liczę... ale od początku.
Konkurs odbywał się dosyć długo na blogu u pani Magdaleny Kordel - autorki Wymarzonego Czasu chociażby. Konkurs polegał na napisaniu opowiadania, którego miejsce akcji to sudeckie miasteczko - Malowniczem. Trzeba było zmieścić się w 15 stronach worda (co nie każdy przestrzegał w tym i mi się zdarzyło mieć przekroczenie limitu znaków o 3000 ) oraz zakończenie miało być happy end. No ale do rzeczy nie o wymaganiach tu chciałam napisać. Opowiadanie napisałam, wysłałam i od moich urodzin rozpoczęło się głosowanie, a kończy się 23 sierpnia. 
ZASADĄ GŁOSOWANIA jest ZAGŁOSOWANIE na 5 opowiadań. Do dyspozycji ma się 20 pkt i trzeba je rozdzielić pośród te 5 opowiadań, nie ma że na jedno opowiadanie da się 20. Nie nie nie. Max to 16 :D bo 4 pozostałe poszłyby na resztę opowiadań. 
No i ja mam na dzień dzisiejszy niesamowite 12 punktów! gdzie inni mają ich już po 500 (dlatego nie liczę na wygraną), ale jeśli znalazłabym się w pierwszej dziesiątce/dwudziestce to nie wzgardzę, jednak żeby tak było musiałabym od Was wyżebrać te punkty... i tu odzywa się moje sumienie. Z jednej strony chce te punkty, a z drugiej zależy mi na obiektywnej ocenie mojego opowiadania i nie chciałabym otrzymać punktów za coś co się nawet nie podoba. Większą radość sprawia mi fakt, że komuś się podoba moje opowiadanie a pisałam je na prawdę prosto z mojego starego serducha :)
W każdym bądź razie jeśli chcielibyście oddać na mnie swój głos, a przy okazji na inne opowiadania to odsyłam Was o tutaj [klik] Opowiadania zaś wszystkich uczestników możecie znaleźć tutaj [klik] [klik]
A moje opowiadanie ma tytuł "Ferie w Malowniczem" i chociaż zdaję sobie sprawę, że nie wygra to i tak je kocham! :) Ci co wiedzą o co chodzi na pewno mnie zrozumieją i już mogę na wstępie powiedzieć, że po głowie chodzi mi plan rozszerzenia tego i innych opowiadań, by powstał z tego niemalże realny świat, lepszy niż Harry Potter - bo zero w nim fantastyki i obszerniejszy niż u Tolkiena - bo akurat do tego projektu będę miała siłę. No i.... zmieni się parę głównych postaci, mogłabym rzec, że sześciu bohaterów wręcz zniknie z powierzchni ziemi, ale to tylko takie plany. 
Wybaczcie, że się tak rozpisałam miało być o głosowaniu a jak zwykle się rozpisałam na temat opowiadania, którego i tak nikt nie ogarnie prócz mnie...

Zatem dziewuszki moje kochane! która chętna, która POLUBI to co napisałam może na mnie zagłosować i na 4 inne opowiadanka. Będzie mi szalenie miło jeśli ktoś doceni moją pracę, bo akurat ta jest dla mnie bardzo ważna i to już nie są bazgroły małolaty, a prawie, że moje drugie ja.
Nie ukrywam, że w ukryciu liczę na Wasze wsparcie i w razie jakichkolwiek pytań piszczcie czy to tu czy na stronie fb [klik]. Możecie liczyć na moje wyjaśnienia itd.

Jeśli coś mi się przypomni to napiszę w kolejnym "Ze świata Fantazji" Tymczasem lecę pisać recenzję pewnej Malowniczej książki :)
I z góry dziękuję!!!!!!!!!!




Zobacz także:

0 komentarze

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!