Ze świata Fantazji #12

by - wtorek, września 23, 2014

Przybywam z najświeższą informacją a mianowicie byłam u fryzjerki, która podcięła mi włosy i od tej chwili zacznie się prawdziwe wyczekiwanie na przyrost włosów. Już dziś daję im spokój jednak od jutra zaczynamy zabawę!
Mierzenie włosów zaczynam od tego (dzisiejszego) zdjęcia


A czym będziemy katować kłaczki? Paroma specyfikami, które tutaj widać :)

Dwa szampony, dwie odżywki, olejki, jedwab, suchy szampon, maska i takie tam :D jeszcze Wam pokażę, że ja umiem dbać o swoje kłaczki i będą śliczne ^^ a Ania mi w tym pomoże :D

A oprócz tego? Ostatnio zabrałam się za pisanie swojego opowiadania, pisanie listów wychodzi mi gorzej (wybacz Dorcia, ale codziennie dopisuję nawet po zdaniu! ) Pracuję, oglądam Brzydulę i takie tam pierdu pierdu :D od taki wpis informacyjno światowo Fantazyjny :D
Miłego wieczorku :)


Zobacz także:

6 komentarze

  1. wygladaja zdrowo, tylko uzywaj specyfikow naprzemiennie i co jakis czas daj im odsapnac ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby Gosia się wkręciła :) Każdy musi mieć swojego bzika! :P Jak mogę to pomogę. Z resztą swoje włosy najlepiej znasz tylko i wyłącznie Ty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale specyfików! A włosy i tak ładne są moim zdaniem :) Niemniej życzę powodzenia w realizowaniu postanowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie:) zniszczone końcówki poszły w świat i teraz się zaczyna zabawa, także powodzenia :D
    wybaczam - w końcu opowiadanie ważniejsze, a też chętnie przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. łoł! jak tu się u Ciebie przyjemnie zrobiło - mam na myśli szablon :) naprawdę dobra robota! tylko drażni mnie to coś fruwające przy kursorze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, zdrowe włosy :) zazdroszczę Ci ich! :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!