Ze świata Fantazji #13

by - piątek, października 24, 2014

Dzisiaj będę pisać tylko i wyłącznie o włosach.
Dokładnie miesiąc temu byłam u fryzjera z zamiarem podcięcia włosów i ich zregenerowania. Jak zwykle pojęcia zielonego nie mam czy one wyglądają lepiej niż we wrześniu, czy nic się nie zmieniło, zaś ze zdjęć trudno jest to wywnioskować.
Długość włosów widoczna jest na zdjęciach porównawczych:


Jakoś nie zauważyłam, żeby jantar który według zaleceń używałam trzy tygodnie zdziałał cuda pod kątem długości moich włosów, jednak nie mogę powiedzieć, że jakichś efektów nie zrobił. Zdecydowanie pojawiły mi się tzw. Baby hear, których nie mam ujęte na zdjęciu, ale możecie uwierzyć mi na słowo, że trochę powyrastało mi nowych włosów. Przy okazji w końcu nie przetłuszcza mi się tak strasznie grzywka, żebym musiała ją myc dzień w dzień. Chciałabym Wam zaprezentować czym "katowałam" przez ten miesiąc swoje kłaczki :)





W końcu wytraciłam produkty, które kupowałam pod wpływem chwili. Pozostał mi tylko olejek arganowy z Avonu, jednak ten służy mi jako jedwab oraz olejek z łaźni termalnej, którego użyłam dosłownie raz. Można powiedzieć, że wychodzę na prostą :)

Po za włosami, skończyłam czytać książkę, której recki możecie spodziewać się na dniach i to chyba tyle z mojej strony. Życzę Wam spokojnej nocy i udanego weekendu! :)

Zobacz także:

6 komentarze

  1. Także mam w planach Jantar. Cały czas odwlekałam zakup, ale chyba warto spróbować. :) Czekam na recenzję książki. Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty masz chyba grube, ale suche włosy? Ja wręcz odwrotnie, długie, ale cienkie i takie gładkie. Muszę je codziennie myć, a że jest zimno to zaczyna mnie już to wkurzać... Nienawidzę myć włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam cienkie włosy, one tak tu tylko wyglądają. Chyba, że to kolejny efekt po aplikowaniu Jantaru :D

      Usuń
  3. Nie wiem czy to zasługa kuracji, światła, fotografii czy jakichś innych zabiegów, ale na pewno włosy po prawej stronie wyglądają na mój męski, amatorski wzrok na dużo zdrowsze i lepsze. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewidentnie focia kłamie :D zdjęcie po lewej jest "przejaśnione" ale najwyraźniej widziałam na nim końce włosów więc je wybrałam :)

      Usuń
  4. We wrześniu miałaś znacznie zdrowsze. Na zdj. z października widać, że są zbytnio przesuszone. Ja też miewam suche włosy, lecz nie mogę przesadzać z nawilżaniem, bo mam problem z łojotokiem. W sumie, każdy ma swój typ włosów i swoje dylematy związane z nimi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!