FOTOstyczeń

by - sobota, stycznia 31, 2015


Jestem odmienna wiecie to prawda? FOTOstyczeń? A kto powiedział, że muszę wstawiać tu zdjęcia zrobione w styczniu? Nikt :p interpretacja ogólna zatem takowa będzie. Po za tym zdjęcie już macie :P nie wiem jak Różowa Klara robi te swoje rysunkowe postacie... niestety nawet jak mi odpisała na to pytanie u siebie na blogu to zapomniałam pod jakim wpisem i tak nie wiem do dziś;/ ale mniejsza. Zdjęcie piękne i uwielbiam je! :)

Dziś będzie iście fotograficznie, a to za sprawą tego, że wczoraj byłam wywołać zdjęcia. Od dłuższego czasu marzy mi się wywołanie zdjęć swoich i swoich rówieśników i przywieszenie ich na ścianie. Iście piękny plan zaczęłam realizować wczoraj wywołując zdjęcia w formacie a4 za super cenę 40 zł! :O a było ich tylko 9! No ale będą... teraz moim problemem jest - ramka z ramką :P czy antyrama... wiadomo, że koszta jednego i drugiego będą się różnić i to o 70 zł... no ale zobaczymy... Chciałam się jedynie wyżalić, że wywołanie zdjęć jest tak strasznie drogie :(  wywołałabym więcej, ale koszta mnie odstraszają... za jedno zdjęcie płaci się 4,99 a ja i tak dostałam rabat 10% za co bardzo dziękuję pewnej pani, z którą kiedyś nijak mogłam się dogadać i każda wizyta u fotografa przyprawiała mnie o palpitacje serca i modły do Boga, żebym tylko nie musiała rozmawiać z tą nieuprzejmą panią. Ta nieuprzejma pani wczoraj miała chyba dzień dobroci dla osób takich jak ja. Mogłabym z nią rozmawiać godzinami (o ironio! :) )

Mam nadzieję, że będę mogła się na czasie pochwalić swoją ścianą, oczywiście foty będą zamazane, albo powklejam w nie co innego, ale wiadomo, że efekt ogólny jakiś tam będzie :P

Żeby nie było, że zostawiam Was tak bezfotungowo, pokażę Wam swoje chmurki za oknem pewnego styczniowego dzionka :) (Dziękuję facebookowi, który polubił stronę Różowej Klary uświadamiając mnie, że dziś mija termin ostatniego wpisu z projektu - moja skleroza! )




No! :) teraz jest to iście FOTOstyczniowy wpis :)


Zobacz także:

1 komentarze

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!