Podsumowanie kwiecień 2016

by - środa, maja 04, 2016



Kwiecień minął błyskawicznie! Pod względem czytelniczym był troszeńkę gorszym, ale nie tragicznym.. był... w normie :) Nie zabrakło oczywiście miłych niespodzianek, które już niebawem przeczytacie :) Przejdźmy do statystyk :)

Liczba przeczytanych książek/stron:

4 książki(-4)/1 539 (-2 844)

Średnia liczba przeczytanych stron dziennie:
51,3 (-94,8)

Liczba obserwatorów:

112 (+2)

Liczba odsłon bloga:
152 266  (+1 884)

Liczba komentarzy:

1 516 (+83)

Nowe książki:

1. Wiedźmin. Ostatnie życzenie - Andrzej Sapkowski (empik promocja 3 w cenie 2)
3. Wiedźmin. Krew elfów - Andrzej Sapkowski  (empik promocja 3 w cenie 2)
4. Wiedźmin. Czas pogardy - Andrzej Sapkowski (empik promocja 3 w cenie 2)
5. Wiedźmin. Chrzest ognia - Andrzej Sapkowski (empik promocja 3 w cenie 2)
6. Wiedźmin. Wieża jaskółki - Andrzej Sapkowski (empik promocja 3 w cenie 2)
7. Wiedźmin. Pani jeziora - Andrzej Sapkowski (empik promocja 3 w cenie 2)
8. Najdłuższa podróż - Nicholas Sparks (Biedronka 9,90 zł)
9. Pionek - Małgorzata i Michał Kuźmińscy (wygrana na Facebooku, strona Matras)

TOP Posty:
Najpopularniejszy: Fantazyjny Alfabet Stronicowy - Kwiecień 2016
Najmniej odwiedzany: J.R.R. Tolkien - Silmarillion

Inne:


Gry:
Perfect World
BingoBlitz (Facebook)

You Tube/Stream:
ZiemniakTV
Hantaa

Różne:
- Pazurki
- Współpraca
- Zepsuty aparat
- Pęknięte słuchawki
- Learning Not To Drown w drodze
- Kradzież butów!!!

Jak widzicie... grubo xD zacznę od początku. Książkowo tak jak pisałam wcześniej wyszło gorzej, ale nie tragicznie! Przeczytałam 4 książki i to jest mój taki standard, bardzo się cieszę, że dwie osoby zdecydowały się mnie zaobserwować, to zawsze motywuje do działania. Książkowo wysyp, a to za sprawą Empiku, który uraczył mnie promocją 3 książki w cenie 2. Jakby nie patrzył, zaoszczędziłam 60 zł na dwóch książkach, a zawsze chciałam mieć swojego Wiedźmina w tejże właśnie oprawie!!! Nicholas trafił przypadkiem kiedy uderzyłam do Biedronki na zakupy, zaś "Pionek"? Głupi zawsze ma szczęście :P Najpopularniejszy wpis to podsumowanie mojego autorskiego wyzwania... no ładnie :D widać na co najbardziej czekacie i jak tylko napiszę ten post to biorę się za post z wyzwaniem, który pojawi się na blogu już jutro! Nie lubię udostępniać dwóch postów dziennie ponieważ wtedy ten, który był dodany wcześniej nie jest zauważalny ;/
Jeśli o gry chodzi nic się nie zmieniło. Nieśmiertelny Perfect World rządzi :P doszedł jeszcze rekreacyjnie Bingo :P
Ziemniak również twardo trzyma się swojej pozycji i za sprawą Ziemniaka poznałam Hantę. Również moje klimaty :)
1 kwietnia zrobiłam sobie pazurki! Pierwsze w swym życiu :D Miesiąc ten był pechowy dla wszelakiego sprzętu w moich rękach. Najpierw na piach spadł mi aparat. Zasypany piachem obiektyw nie chciał się wysunąć, a co za tym idzie aparacik nie chciał się włączyć... na szczęście w pracy doprowadzili mi go do stanu użytkowania :) to samo słuchawki. Moje kochane, cudowne słuchawki! W pracy zakładałam je na głowę i ... SIUP! pękły... część, która jest na głowie jest z plastiku więc nie dziwota. Je również naprawiono mi w pracy :P 
Zamówiłam dłuuugo wyczekiwaną przeze mnie książkę "Learning Not To Drown" Anny Shinody (żona  Mike'a Shinody - rapera w Linkin Park jakby ktoś nie wiedział) być może już jutro będę ją miała w swoich łapkach!!!!
Ostatniego dnia kwietnia ukradli mi buty!!! Miałam je wystawione na klatce schodowej, na pierwszym schodku. Wychodzę w sobotę z domu, ponieważ miałam jechać na miasto, patrzę... butów nie ma. Spytałam kuzynkę i babcie które mieszkają obok, spytałam sąsiadkę, ba!!! nawet kolegów swojego brata czy sobie jaj nie zrobili... przepadły. A wiecie co jest najśmieszniejsze? :P Wczoraj dowiedziałam się kto je ma :P czekam teraz na odpowiedni moment, by uderzyć na tyle mocno, by tej osobie odechciało się kraść do końca życia! 

Najważniejsze zostawiłam na koniec. Taka wisienka na torcie bym napisała :) W kwietniu rozpoczęłam pierwszą stałą współpracę z wydawnictwem!!!!! Kiedy czytałam ich wiadomość do mnie na poczcie, musiałam ją kilka razy odczytać, by uwierzyć w to co jest napisane.
Jest to wydawnictwo "Wieża Czarnoksiężnika" i mam nadzieję, że dam radę. Jeszcze nigdy nie miałam takiej współpracy, więc można napisać, że raczkuję w tym temacie. 
Zobaczymy!!! To tyle z mojej strony na dziś.
Z tego miejsca serdecznie zapraszam Was do polubienia mojego Fan Page na Facebooku. Tam zawsze będziecie na bieżąco z informacjami, zachęcam Was do wzięcia udziału w konkursie z okazji przekroczenia 150k wyświetleń i 1,5k komentarzy
Wyprzedzam pytania: LITERKA NA MAJ TO "E"

Zobacz także:

17 komentarze

  1. No to dzialo sie u Ciebie w kwietniu, a ja tu czekalam zniecierpliwoscia jaka to literka bedzie w tym miesiacu:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam na samym końcu, że "E" :)

      Usuń
    2. Tak widzialam:) nie wiem, czy ja dam rade w tym miesiacu, bo nic nie widze na E, ani tytulow nie mam takich, ani autorow. Moze bedzie trzeba cos kupic;)

      Usuń
    3. Specjalnie pod wyzwanie nie kupuj kobito! Bo będę miała wyrzuty sumienia, że Cię na koszty naciągam! :D

      Usuń
    4. Nie martw sie, jesli kupie to tylko pod warunkiem, ze mnie zainteresuje dana ksiazka,a jak nie to czekam na czerwic;)

      Usuń
    5. Uff kamień z serca :D

      Usuń
  2. Sapkowski, Sapkowski, Sapkowski!!!
    Też chcę!

    Ooo! Gratuluję współpracy! Oby takich więcej!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sapkowski nadal dostępny na Empiku. Wiem, że cenowo może troszkę odstraszać, jak prawie wszystko na Empiku;/
      Dziękuję :) nie wiem czy więcej dam radę :d ostatnio mało czytam, a nie chcę też czytać z przymusu... zobaczymy jak to będzie z tym jednym :)

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy! :) u mnie również Sapkowski zawitał! ;)
    I nie lubię Cię za tą literkę! Chyba jednak będziesz mieć wyrzuty sumienia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to będę mieć wyrzuty sumienia? a czemuż to?!?! :D dziękuję :)

      Usuń
  4. Ja kiedyś zgubiłam buty, ale na szczęście z kradzieżą nie miałam do czynienia ;)
    Udanego maja!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a mi ukradli... a jeździłam w nich samochodem;/ tzn... niedawno prawko zdałam i czasem jeżdżę taty samochodem i w tych butach najlepiej mi się jeździło ;/ i biegało... kurde xD Tobie również udanego maja :)

      Usuń
  5. Świetna kolekcja Sapkowskiego! Sama mam gdzieś chyba jedną czy dwie części, ale jeszcze w tych białych okładkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja koniecznie chciałam mieć w tych czerwonych, ale nigdzie ich nie mogłam znaleźć... no i przeglądając You Tube Hanty, on opowiadał właśnie coś o książkach i akurat Wiedźmina pokazał. Spojrzałam na datę filmiku, był chyba z marca tego roku, więc od razu napisałam do niego co i jak i gdzie i mi powiedział, że takie książki z tymi okładkami są w Empiku. A tu jak na zawołanie - Światowy Dzień Książki :P i promocje :)

      Usuń
  6. Buty ci ukradli? :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom :( teraz zamiast 16-20 par bucików mam 15-19... :D

      Usuń
  7. Wiedźmin prezentuje się imponująco. Mnie jakoś do Sakowskiego nie ciągnie, przynajmniej na razie, ale kto wie, może kiedyś zmienię zdanie :)
    Z tymi butami to niezła historia - nieźle bym się wkurzyła...
    Życzę Ci powodzenia w maju!
    Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!